АВТОПАССАЖ

PEUGEOT на шляху до повної електрифікації модельного ряду

PEUGEOT на шляху до повної електрифікації модельного ряду

● 2023: кожна модель лінійки PEUGEOT отримає електрифіковану версію.
● 2025: PEUGEOT матиме 100% електричний модельний ряд.
● 2030: 100% PEUGEOT, проданих в Європі, будуть 100% електричним



Бренд анонсує проект PEUGEOT E-LION. Підхід PEUGEOT до електрифікації ґрунтується на
потребах сучасного світу та є відповіддю на запити суспільства. Проект E-LION — це не лише
електрифікація, це цілісний проект з підходом на 360°, який заснований на фундаментальних 5-ти E.
1. Ecosystem (Екосистема): наша екосистема продуктів і послуг, заснована за підтримки STLA та з
використанням всіх доступних засобів концерну.
2. Experience (Досвід): наскрізний клієнтський досвід, від заряджання до підключення.
3. Electric (Електричний): усе це базується на 100% електричних акумуляторах – і ми гарантуємо
створити лінійку 100% BEV до 2025 року,
4. Efficiency (Ефективність): наша ціль максимізувати продуктивність та мінімізувати споживання
кіловат (12,5 кВт-год/100 км для E-208),
5. Environment (Навколишнє середовище): мета Бренду досягти нульового викиду вуглецю до
2038 року з турботою про навколишнє середовище.
ЛІНДА ДЖЕКСОН, генеральний директор PEUGEOT:
«Проект E-LION визначить стратегію електрифікації Бренду PEUGEOT та дасть змогу
залишатися в контакті з суспільством, щоб забезпечити мобільність, яка відповідає цінностям
нашого Бренду».
 


PEUGEOT ВИПУСТИТЬ 5 НОВИХ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ ЗА 2 РОКИ:
E-308, E-308 SW (перший європейський електроуніверсал), E-408, E-3008 і E-5008.
Електричні 308 і 308 SW будуть оснащені абсолютно новим електричним двигуном, який
розвиватиме 115 кВт (156 к.с.) і матиме запас ходу понад 400 км (цикл WLTP). Даний двигун має
середнє споживанням енергії 12,7 кВт/год та має найкращу ефективність в сементі.
СТВОРЕННЯ НОВОЇ ГІБРИДНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ
 

PEUGEOT представляє нову гібридну технологію з MHEV 48v, яка буде встановлюватися з цього
року на 208, 2008, 308, 3008, 5008 і 408. Система PEUGEOT Hybrid 48V складається з бензинового
двигуна PureTech нового покоління потужністю 100 або 136 к.с., який працює в парі з 6-ступінчастою
електрифікованою коробкою передач з подвійним зчепленням (E-DCS6) та в поєднанні з
електродвигуном потужністю 21 кВт. Завдяки акумулятору, який підзаряджається під час руху, ця
технологія забезпечує збільшення обертового моменту на низьких обертах і зниження споживання
палива на 15%. Таким чином, під час руху у місті кросовер C-сегменту, оснащений системою
HYBRID, може рухатися більше 50% часу в електричному режимі зі 100% нульовим рівнем викидів.


АНОНСУЄМО НОВЕ ПОКОЛІННЯ C-SUV
• Новий повністю електричний PEUGEOT E-3008 буде представлено в другій половині 2023 року.
• Запас ходу становитиме до 700 км – новинка буде оснащена 3-ма електричними силовими
агрегатами, включаючи подвійний двигун.
• E-3008 стане першим автомобілем, який випущений на новій сучасній платформі STLA Medium.
• PEUGEOT E-5008 буде випущений слідом.
СУЧАСНИЙ ДИЗАЙН В ПОЄДНАННІ З ІННОВАЦІЙНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ
Дизайн продукції та технологічні інновації відіграють ключову роль у проекті E-Lion. Нова лінійка
PEUGEOT BEV-by-design базуватиметься на технологічних платформах Stellantis, які забезпечують
чудову базу для розробки майбутніх дизайнів.
• НОВІ ПРОПОРЦІЇ — більше гнучкості та свободи для переосмислення загальних пропорцій
автомобіля.

• НОВІ ПЕРСПЕКТИВИ — абсолютно нова мова дизайну.
• НОВИЙ ПРОСТІР — переосмислення внутрішнього простору та функціональності.
• НОВІ ЖЕСТИ — переосмислений підхід до керування автомобілем без механічного зв’язку між
кермом та колесами. Це дозволило створити концепт-кар Hypersquare і наступне покоління
інтелектуального i-COCKPIT® із повністю новим HMI, який буде запущено з 2026 року.
Новітні технології STLA, що полегшують керування автомобілем.
● STLA-BRAIN , «нервова система» та центральний інтелект автомобіля
● STLA-SMARTCOCKPIT , діджитал зв’язок з вашим автомобілем всередині та поза ним
● STLA-AUTODRIVE , майбутнє автономного водіння
ГЛОБАЛЬНИЙ ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ
Одним із пунктів проекту E-LION є суттєве збільшення терміну служби BEV автомобіля в порівнянні
з автомобілями з ДВЗ, який сьогодні становить приблизно 15 років. Цей подовжений життєвий цикл є
чудовою можливістю для дизайнерів створити автомобільний дизайн, який буде актуальним та
сучасним протягом усього життя.
4 складові Lifecyle Design від PEUGEOT:
1. Термін служби: архітектура автомобіля побудована на основі платформи Stellantis і супутніх
засобів підтримки
2. Відновлення: можливість відновлювати та переробляти ключові деталі, включно з
використанням перероблених частин
3. Оновлення: можливість оновлювати ключові деталі автомобіля, які зносилися (оздоблення), як
це було презентовано в концепції INCEPTION. Це дасть змогу вдихнути нове життя в автомобіль
щоразу, коли він змінює власника
4. На вимогу : регулярне оновлення HMI, освітлення та інших керованих програмним
забезпеченням компонентів, щоб зберегти привабливість автомобіля ( як щорічне оновлення iOS
для вашого iPhone).

МАТТІАС ХОССАНН, директор з дизайну PEUGEOT :
«Уявіть, що більше не буде старих автомобілів. Натомість свіжий та персоналізований
автомобіль, який ви можете будь-коли оновити або модернізувати залежно від ваших потреб.
Завжди актуальний продукт, який зберігає свою цінність протягом усього терміну експлуатації».
Що стосується взаємодії з користувачем: PEUGEOT зобов’язується бути надихаючим, простим та
доступним для клієнтів
Електромобілі PEUGEOT базуються на трьох цінностях Бренду :
• Привабливий дизайн — лев’яча постава та три кігті лева у світловому підписі є відмінними
рисами дизайну PEUGEOT
• Емоція інстинктивного задоволення від водіння ще більше посилюється завдяки електрифікації, а
також чудовій компоновці оновленого i-Cockpit.
• Досконалість завдяки якості, ефективності та технологіям у всій лінійці електромобілів.
PEUGEOT НА ШЛЯХУ ДО ВИКОНАННЯ СВОЄЇ МЕТИ ДОСЯГТИ НУЛЬОВОГО ВИКИДУ ВУГЛЕЦЮ
ДО 2038 РОКУ
План по досягненню нульового викиду вуглецю виходить за рамки 100% електрифікації та враховує:
• Матеріали, що використовуються при проектуванні та виробництві продукту.
• Кількість використаної енергії при виробництві.
• Включення продуктів у підхід циклічної економіки.
Циклічна економіка в суспільстві означає відхід від підходу «бери, створюй, утилізуй» до циклічного
підходу до матеріалів і товарів. Для Stellantis підхід циклічної економіки починається уже на етапі
проектування автомобілів, аби вони служили якомога довше, і під час виробництва, адже
використовується все більше перероблених матеріалів. Потім ремонтують, переобладнують,
повторно використовують і переробляють автомобілі та запчастини.
Учасники мережі Stellantis уже можуть бачити «відновлені» запчастини в каталогах запчастин і
використовувати це, щоб пропонувати клієнтам доступні екологічні запчастини.
Як бізнес, так і приватні клієнти можуть побачити «повторне використання» в дії на онлайн
платформі Stellantis під назвою B-Parts (наразі доступна в 155 країнах з 5,2 мільйонами деталей).
ЛІНДА ДЖЕКСОН, генеральний директор PEUGEOT :
«Нульовий рівень викидів вуглецю — це не просто чотири слова, це мислення, підхід який ми всі
маємо прийняти як організації, так і як окремі особи. Проект E-LION також не є стратегією та
ppt-презентацією. Це проект, який ми прагнемо реалізувати, оскільки він надзвичайно важливий
для нас і майбутніх поколінь».